مرجع دانلود رایگان نرم افزار

http://allapk.rozblog.com/

مرجع دانلود رایگان نرم افزار - 9

مرجع دانلود رایگان نرم افزار برای ویندوز، مک و اندروید

مرجع دانلود رایگان نرم افزار برای ویندوز، مک و اندروید

جدید ترین مطالب سایت

Last posts
SHAREit | شیریت
توضیحات :

 

SHAREit اپلیکیشن رایگان و مفید که توسط آن میتوانید با سرعت بالا و بدون نیاز به فایل منیجر ، فایلهای خود را از طریق Wifi بین دستگاههای اندرویدی و حتی ios انتقال دهید. نرم افزار دارای محیط زیبا و کاربر پسند است و امکان ارسال هم زمان فایل بین چند دستگاه را داراست. این نرم افزار مانند Zapya شامل نسخه ویندوز هم میباشد که توسط آن قادر به ارسال و دریافت فایل از ویندوز به اندروید و بالعکس میباشید.

 

 

توضیحات / دانلود گزارش خطا - کد : 16
Internet download manager | IDM | مدیریت دانلود | دانلود منیجر
توضیحات :

 

Internet download manager یا همان IDM یک نرم‌ افزار مدیریت دانلود است که تنها برای سیستم‌ عامل مایکروسافت ویندوز قابل استفاده‌ است. Internet Download Manager ، دانلودها را به چند قطعه تقسیم می‌کند تا عملیات دانلود سریع‌ تر انجام شود. IDM با برنامه‌های اینترنت اکسپلورر، اپرا، موزیلا فایرفاکس، گوگل کروم کار می‌کند. تاکنون گزارشی مبنی بر اینکه Internet Download Manager محتوی جاسوس‌افزار یا adware باشد، منتشر نشده‌است. IDM می‌تواند فیلم‌هایی که در وبسایت‌ ها مشاهده می‌کنید را دانلود کند. هنگامی که فیلمی از اینترنت پخش می‌شود، به طور خودکار عبارتی را به نام Download this video در کنار صفحهٔ فیلم یا صدا ظاهر می‌شود که با کلیک بر آن می‌توان فیلم یا صدا را بارگیری کرد.

 

توضیحات / دانلود گزارش خطا - کد : 15
Instagram | اینستاگرام
توضیحات :

 

اینستاگرام بهترین و محبوب ترین برنامه برای اشتراک‌ گذاری عکس در بین شبکه های اجتماعی است. عکس های خود را با افکت های بی نظیر برنامه Instagram ویرایش کنید و در شبکه های اجنماعی به اشتراک بگذارید.

 

 

توضیحات / دانلود گزارش خطا - کد : 14
WhatsApp | واتساپ
توضیحات :

واتساپ مسنجری قدرتمند و هوشمند می باشد که امکان تماس صوتی ، ارسال و دریافت پیام متنی، تصاویر، یادداشت های صوتی و پیام های تصویری را برای شما فراهم می کند. همچنین در WhatsApp امکان چت به صورت گروهی نیز وجود دارد. از دیگر ویژگی های مسنجر WhatsApp می توان به تاریخدوستان به صورت اتوماتیک و چه چت و ایمیل، محیط کاربری زیبا همراه تصویر زمینه دلخواه، اشتراک گذاری، دریافت پیام به صورت آفلاین، اضافه کردن … اشاره کرد.

توضیحات / دانلود گزارش خطا - کد : 13